Pravidla a Podmínky

Pravidla a Podmínky

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
Provozovatel:
Health Systems24
společností Develle Premium Cosmetics GmbH
Parkstrasse 19.
03149 Forst
Německo

Generální ředitel: Klaus Mudrack
Obchodní rejstřík: Okresní soud v Cottbusu, HRB 12047

DIČ: DE301636024

Kontaktní údaje:
E-mail: info@healthsystems24.cz
Telefon: +49 (0) 3562 – 488 99 81
Web: www.healthsystems24.cz

(dále jen „prodávající“)

2. Smluvní partner, uzavření smlouvy: Kupní smlouva je uzavřena se společností Develle Premium Cosmetics GmbH. Prezentace produktů v internetovém obchodě není právně závaznou nabídkou, ale nezávazným online katalogem. Naše produkty můžete nejprve bez závazků vložit do nákupního košíku a své zadání kdykoli opravit před odesláním své závazné objednávky. Toto vykompenzujete v objednávkovém procesu pomocí poskytnutých a vysvětlených pomůcek pro korekci košíku. Kliknutím na tlačítko objednávky zadáváte závaznou objednávku zboží v nákupním košíku. Potvrzení o přijetí vaší objednávky je zasláno e-mailem ihned po odeslání objednávky. To, kdy bude s námi uzavřena smlouva, závisí na zvoleném způsobu platby.

3. Jazyk smlouvy: Jazykem dostupným pro uzavření smlouvy je angličtina. Ukládáme text smlouvy a e-mailem vám zasíláme údaje o objednávce a naše podmínky. Text smlouvy vidíte v našem zákaznickém účtu.

4. Dodací podmínky: Všechny náklady na dopravu najdete v přehledu nákladů na dopravu v zápatí. Dodáváme pouze poštou. Vyzvednutí produktu v našem skladu bohužel není možné.

5. Platba V našem obchodě máte k dispozici následující způsoby platby:

Faktura Klarna: Vaši objednávku přijímáme zasláním prohlášení o přijetí v samostatném e-mailu nebo doručením zboží do dvou dnů. Při zadávání objednávky nám poskytnete také údaje o své platební kartě.
Platební karta: Po potvrzení, že jste zákonným držitelem karty, požadujeme od vaší platební karty, aby zahájila platební transakci a tím přijala vaši nabídku.
PayPal: PayPal Express V procesu objednávání budete přesměrováni na web poskytovatele online plateb PayPal. Zde můžete zadat své platební údaje a potvrdit platební příkaz na PayPal. Po zadání objednávky v obchodě požadujeme, aby společnost PayPal zahájila platební transakci a tím přijala vaši nabídku.
Klarna: Ihned od Klarna Po zadání objednávky budete přesměrováni na web poskytovatele online Sofort GmbH, kde potvrdíte platební pokyny. Tím vzniká s námi smlouva.
Platba Amazonem: Během procesu objednávání budete přesměrováni na web online poskytovatele Amazon před dokončením procesu objednávání v našem online obchodě. Tam můžete vybrat doručovací adresu a způsob platby uložené na Amazonu a potvrdit platební příkaz do Amazonu. Poté budete přesměrováni zpět do našeho online obchodu, kde můžete dokončit proces objednávání. Po zadání objednávky požádáme společnost Amazon o zahájení platební transakce, a tím o přijetí vaší nabídky.
Nákup na účet prostřednictvím společnosti Klarna: Ve spolupráci se společností Klarna AB (www.klarna.de), Sveavägen 46, Stockholm, Švédsko vám nabízíme nákup na účet jako možnost platby. Upozorňujeme, že faktury společnosti Klarna jsou k dispozici pouze pro spotřebitele a že v každém případě musí být platba společnosti Klarna provedena. Při nákupu na účet u společnosti Klarna vždy dostanete zboží jako první a vždy máte platební lhůtu 14 dní. Úplné obchodní podmínky pro nákup na účet naleznete zde: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/EID/de_de/invoice?fee=0

6. Výhrada vlastnictví: Zboží zůstává naším majetkem, dokud nebude provedena úplná platba.

7. Poškození při přepravě: Pokud je zboží dodáváno se zjevným poškozením při přepravě, nahlaste tyto chyby co nejdříve dodavateli a neprodleně nás kontaktujte. Pokud nepodáte stížnost nebo nás nekontaktujete, nemá to žádný dopad na vaše právní nároky a jejich vymáhání, zejména na vaše záruční práva. Pomáhají nám však uplatňovat naše vlastní nároky vůči přepravci nebo přepravnímu pojištění.

8. Záruka a záruky: Platí zákonný záruční zákon.

U použitého zboží: Pokud k vadě dojde rok po dodání zboží, jsou nároky z vad vyloučeny. Vady, které se vyskytnou do jednoho roku od dodání zboží, lze uplatnit v zákonné promlčecí lhůtě dvou let od dodání zboží. Informace o příslušných doplňkových zárukách a jejich přesných podmínkách najdete u produktu.

Zákaznický servis: Náš zákaznický servis můžete kontaktovat ohledně otázek, stížností a stížností v pracovní dny od 9:00 do 17:00. na telefonním čísle +49 (0) 3562 98 76 087 a e-mailem na vyžádání (at) healthsystems24.co.uk.

9. Z HYGIENICKÝCH DŮVODŮ JE POUŽITÍ DÝCHACÍCH MASEK FFP2 a FFP3 A RYCHLÝCH TESTŮ CORONA VŽDY VYLOUČENO A NENÍ MOŽNÉ.

10. Odpovědnost Výše ​​uvedená omezení a zkrácené lhůty se nevztahují na nároky založené na škodách způsobených námi, našimi právními zástupci nebo zástupci. Jsme vždy plně odpovědní:

v případě úrazu na životě, těle nebo zdraví,
v případě úmyslného nebo hrubě nedbalého porušení povinností,
v případě záručních příslibů, pokud bylo dohodnuto, nebo
pokud je působnost zákona o odpovědnosti za výrobek otevřená. V případě porušení základních smluvních povinností, jejichž splnění primárně umožňuje řádné plnění smlouvy a dodržování pravidel, kterých se partner může z lehké nedbalosti pravidelně dovolávat (hlavní závazky), je naším právem zástupce nebo zástupný zástupce částka odpovědnosti předvídatelné v době uzavření smlouvy. Omezení poškození, které lze obvykle očekávat. Jinak jsou nároky na náhradu škody vyloučeny.

11. Řešení sporů Evropská komise nabízí platformu pro řešení sporů online (OS), kterou naleznete zde: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Nejsme povinni ani ochotni účastnit se postupu urovnávání sporů před spotřebitelským rozhodčím senátem.